Liberty Specialty Markets versterkt Nederlands team met vier nieuwe medewerkers

Liberty Specialty Markets (LSM), onderdeel van Liberty Mutual Insurance Group, heeft vier belangrijke nieuwe medewerkers aangekondigd in haar Benelux- en Nordics-team.
LSM Logo
  • Gepubliceerd op

10 October 2023
  • Leestijd

Acceptatiebenoemingen omvatten Pascal Pansier als Underwriting Manager, Professional Indemnity, Joost Fransen als Senior Underwriter, Casualty en Richard van Eijck, die de rol van Underwriter Casualty op zich zal nemen om het Benelux- en Nordics-team te versterken.

LSM kondigde ook de benoeming aan van Esther van Herk als Senior Claims Handler in een aanzienlijke opschaling van de klantenservicemogelijkheden. De gecombineerde expertise van de vier aangestelden op het gebied van schadeafhandeling en acceptatie zal de capaciteiten van LSM in de Benelux en Scandinavië verder versterken.

Alle nieuwe medewerkers zullen gevestigd zijn in Den Haag en weerspiegelen de proactieve aanpak van LSM om haar groeiambities in continentaal Europa  te realiseren.Pansier zal rapporteren aan Rob Groenen, Head of Benelux and Nordics bij LSM, en Valérie Baucher, Head of Professional Indemnity, Europe, LSM. Zowel Fransen als van Eijck rapporteren aan Nicole Nijhuis, Underwriting Manager Casualty/EIL Benelux & Nordics. Van Herk rapporteert aan Head of Claims, Benelux & Nordics, Frank Oltrop.

"We zijn erg blij om Pascal, Joost, Esther en Richard te mogen verwelkomen bij Liberty", aldus Rob Groenen. "Naarmate onze activiteiten in de Benelux en Scandinavië blijven groeien, zal hun uitgebreide ervaring en marktkennis een grote aanwinst zijn voor ons, onze makelaars, partners en klanten, waardoor we een effectiever beheer van complexe en opkomende risico's kunnen faciliteren."

Pansier komt over van Marsh BV, waar hij Practice Leader, Professional Indemnity was, en zal verantwoordelijk zijn voor het leiden en verder ontwikkelen van het PI Underwriting-team. Fransen brengt meer dan 30 jaar ervaring in de financiële dienstverlening met zich mee, en meest recent was hij Senior Underwriter, Liability voor HDI Global SE. Van Eck komt over van Claeren & Co en brengt bijna tien jaar ervaring als makelaar met zich mee. Van Herk was meest recent Senior Claims Examiner bij CNA Hardy en heeft 19 jaar ervaring in de branche.